A DAY TO REMEMBER

2011-11-24 @ 17:48:59
Vardag

längtar efter att se solen skina in genom fönstret, det var ett tag sedan sist

Hej! Idag var vi bara en liten snabbis på skolan för att ha slöjd och kör. Sedan bar det av mot gymnasiemässan i Älvsjö. Där vandrade vi runt och tog massa fina kassar med broschyrer i och intervjuade folk från olika skolor. Jag pratade med en tjej från kulturama ganska länge och nu har jag bestämt mig för att det blir mitt förstaval. Det verkar så himla roligt med alla musiklektioner, konserter och alla estetmänniskor! Stämningen verkar asskön och det ska bli skitkul att lära känna massa nytt härligt folk med samma ambitioner som jag. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer in. Fast jag tror inte att jag nånsin kommer hamna i en lika bra klass som jag går i nu. <3  /Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0