TIDEN SOM FÖRSVINNER

2013-08-31 @ 22:19:42
Vardag Kommentarer (0)

Börjar sakna sommarlovet och all den fria tiden man hade. Även om jag har väldigt korta dagar och få lektioner känns det ändå lite jobbigt att vara tillbaka i skolan. Man tänker och planerar om så mycket saker man ska göra under helgen men när den väl är kommen försvinner den på ett ögonblick.
Har så mycket saker jag vill göra som att rensa rummet+datorn(måste starta om pga att den börjar bli långsam), lyssna på spanska cd och läsa massor av böcker. En till ledig vecka skulle väl inte skada.

UTE I DET VILDA DEL 2

2013-08-29 @ 21:02:00
Natur Kommentarer (1)

UTE I DET VILDA DEL 1

2013-08-27 @ 21:20:00
Natur Kommentarer (0)

Vi hade en liten photo shoot i söndags.

MER VISBY

2013-08-25 @ 11:29:00

SOLSIDAN

2013-08-24 @ 17:02:16
Vardag Kommentarer (0)
Här kommer en bildbomb från vår lilla "tågluff" som gick från Södertälje till Solsidan och Lidingö.

GÄSTABUD

2013-08-23 @ 22:25:00

Visby by night.

FREEDAAG

2013-08-23 @ 22:07:42
Vardag Kommentarer (0)
Då var första skolveckan avklarad, d.v.s. tre dagar av ensemblespel, musikquiz, långa raster, föreställningar och tågåkande. På måndag drar det igång på riktigt och jag måste erkänna att jag inte är jättepeppad på ett rutinliv utan spontana miniäventyr såsom tågluff i Stockholm, nakenbad, tältning, picknickar...

CURRENT EMOTION: DEAD

2013-08-23 @ 17:44:59
Vardag Kommentarer (0)

Har väl mest bara varit jätte trött sedan skolan började, idag tex somnade jag ute på balkongen. Men jag borde egentligen inte klaga på skolan när jag slutar runt tolv tiden tre gånger i veckan(!!).

Igår var det tänkt att vi skulle se Sune på utebio men en liten klant missberäknade och vi insåg att filmen ska faktist visas idag. Så istället satt vi fyra pers under en filt på en kulle och tittade ut över fina Södertälje. Det blev mycket popcorn smulor och skratt och lite planering av framtiden, men vid kvart i tio tiden åkte alla hem för det var ju trots allt Torsdag.

VISBY

2013-08-19 @ 22:10:33
första dagen
vårt rum

Imorgon ska jag ha upprop på skolan klockan åtta och jag vet ej om jag är redo för skolan än buuuuh.

AND THESE LITTLE THINGS DEFINE YOU FOREVER

2013-08-18 @ 21:02:00
tyckte om bilden heh

Ska bara redigera gotlandbilderna lite sen kan jag visa, men just nu är jag bara trött och har huvudvärk. På tisdag har jag upprop och på onsdag börjar schemaläsning igen med massa förvirrande ettor på skolan och jag känner mest bara nej nej nej.

TÄLTNING I TRÄDGÅRDEN

2013-08-15 @ 12:39:06
Vardag Kommentarer (0)
I måndags kom de här tjejerna hem till mig. Vi spenderade natten i ett tält där vi sjöng stämsång och pratade om glada och inte så glada saker.

WHERE DO MY BLUE BIRD FLY

2013-08-15 @ 01:57:00
Natur Kommentarer (0)

Vill bara säga att jag är tillbaka men jag har haft riktigt fullt upp de senaste dagarna. Bara några timmar efter jag kom hem åkte jag till Klara och tältade. Sen har jag fyllt dagarna med aktiviteter för att uttnytta sista veckan av sommarlovet, men jag lovar att ladda upp bilderna från Gotland snarast!

WHEN THE STARS ARE THE ONLY THING WE SHARE

2013-08-14 @ 15:15:00
Kläder/Outfit Kommentarer (2)
Blus: Zara Kofta: Indiska Byxor: H&M Väska: Humana Second Hand

Jag åt godis när bilderna togs, därav lite konstiga miner. För tillfälet sitter jag och lyssnar på Benjamin Francis Leftwich och tidigare idag var jag på Akademibokhandeln och köpte den här boken :
Den känns lovande! Så nu har jag något att göra på tåget till Göteborg imorgon. Jag ska nämnligen ha en spelning med mitt popkollo-band på Göteborgs kulturkalas på fredag. Ikväll ska jag, Faya och Kim åka in till ett regnigt Stockholm och kolla på Mando Diao.

VENEDIG DEL 4

2013-08-11 @ 15:11:00

(Tidsinställt inlägg)
När vi skulle åka hem fick vi veta att vårt plan var inställt så i flera timmar satt vi på flygplatsen och väntade och väntade. Vi blev tillslut skjutsade till ett hotell att sova på och vi blev ombokade med ett nytt flyg till Frankfurt där vi skulle byta. Men till slut var vi hemma och vår hemkost blev ca 25 timmar försenat. Dock var det lite roligt och vi fick världens godaste frukost buffé på hotellet.

DROTTNINGHOLM

2013-08-08 @ 15:11:59
Vardag Kommentarer (0)

I förrgår var jag och min familj på Drottningholms slott där kungen bor. Vi hade pizza-picknik, gick runt i en labyrint och strosade runt i resten av parken. Vi får passa på att umgås nu för om en vecka åker Jocke tillbaka tll Eksjö och en vecka senare flyttar Simon till Lund. Då blir jag ensam kvar med päronen men jag har ju Sara typ 300 m bort så hon får agera syskon.

Just nu befinner jag mig i en period där kalendern ekar tomt och kompisarna är upptagna. Det innebär total frihet och lite lugnet före stormen-känsla (skolan). Jag vaknar någon gång under förmiddagen och tänker, vad ska jag hitta på idag? Gårdagen bestod av Maja Ivarssons sommarprat på altanen, låtskriveri och indisk restaurangmiddag med Faya. Idag har jag gjort crêpes med nutella och suttit framför Tumblr och Pinterest.

VENEDIG DEL 3

2013-08-08 @ 15:01:00

(Tidsinställt inlägg)
Under de sista dagarna besökte vi några öar.

OH, YOU'RE JUST A RIDDLE IN THE SKY

2013-08-05 @ 19:24:00
Musik Kommentarer (0)

Såg honom live på grönan förra fredagen och han var sååååååååååååå bra. En av mina favoritlåtar.

VENEDIG DEL 2

2013-08-05 @ 19:01:07
Vardag Kommentarer (0)

Imorgon åker jag bort igen till Gotland i en vecka. Men denna gång kommer jag ha med systemkameran så ni kan förvänta er bra bilder när jag kommer tillbaka!

VENEDIG DEL 1

2013-08-01 @ 16:29:50
Vardag Kommentarer (0)

Vår första dag i Vendig, mer bilder kommer!