WHEN THE STARS ARE THE ONLY THING WE SHARE

2013-08-14 @ 15:15:00
Kläder/Outfit
Blus: Zara Kofta: Indiska Byxor: H&M Väska: Humana Second Hand
 
Jag åt godis när bilderna togs, därav lite konstiga miner. För tillfälet sitter jag och lyssnar på Benjamin Francis Leftwich och tidigare idag var jag på Akademibokhandeln och köpte den här boken : 
Den känns lovande! Så nu har jag något att göra på tåget till Göteborg imorgon. Jag ska nämnligen ha en spelning med mitt popkollo-band på Göteborgs kulturkalas på fredag. Ikväll ska jag, Faya och Kim åka in till ett regnigt Stockholm och kolla på Mando Diao.
/Klara 

Kommentarer
Postat av: Gissa 2 gånger

Borde inte fotografens namn publiceras???

2013-08-19 @ 22:45:49
Postat av: Klara

Joakim Andén har tagit dessa bilder. Mycket skickligt gjort broder!

2013-08-23 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0