DROTTNINGHOLM

2013-08-08 @ 15:11:59
Vardag
 
I förrgår var jag och min familj på Drottningholms slott där kungen bor. Vi hade pizza-picknik, gick runt i en labyrint och strosade runt i resten av parken. Vi får passa på att umgås nu för om en vecka åker Jocke tillbaka tll Eksjö och en vecka senare flyttar Simon till Lund. Då blir jag ensam kvar med päronen men jag har ju Sara typ 300 m bort så hon får agera syskon.
 
Just nu befinner jag mig i en period där kalendern ekar tomt och kompisarna är upptagna. Det innebär total frihet och lite lugnet före stormen-känsla (skolan). Jag vaknar någon gång under förmiddagen och tänker, vad ska jag hitta på idag? Gårdagen bestod av Maja Ivarssons sommarprat på altanen, låtskriveri och indisk restaurangmiddag med Faya. Idag har jag gjort crêpes med nutella och suttit framför Tumblr och Pinterest. 
 
/Klara
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0