KILLING ME SOFTLY

2011-11-28 @ 23:24:18
Vardag


önskar jag kunde vara såhär glad & bekymmerlös just nu..

 

Tjo, ska strax gå till sängs & läsa KP(♥). Har nyss skrivit klart min SO uppsats för jag försöker höja mitt betyg, satsar på MVG!! Hahah, saken är den att nu har jag bara några till saker att plugga till plus några gymnasier som jag ska checka in. Låt mig förklara.

Tisdag: Engleska glosor
Tisadg/Onsdag: Lämna in krönika
Torsdag: Lämna in Fysk uppsats
Lördag: Huddinge öppet hus
(Nästa vecka)
Måndag:
Julkonsert
Tisdag: Rönninge öppet hus
Torsdag: Fysik prov
(Veckan efter det)
Måndag:
So prov + Sång avslutning
Tisdag: Luciatåg
Onsdag: Läst klart svenska bok och gjort klart uppgifter


hahahahahaha, kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0