TONIGHT´S THE NIGHT

2011-11-11 @ 18:54:59
Vardag
Amanda Fondell!
Varje fredagkväll när jag sätter mig framför TV:n för att kolla på idol längtar jag till hennes nummer. Hon gör alltid något nytt och spännande av alla låtar hon sjunger! Man vet aldrig hur det kommer låta. Och så har hon ju så himla snygga kläder också! Själv har jag dragit på mig en rejäl förkylning och sitter och hostar hela dagarna. Så fort jag öppnar munnen är det nån som börjar skratta och då börjar jag skratta men det blir bara krax. Så kan det gå. Det tråkigaste är ju att jag inte kan sjunga, men det gör jag ändå. Stackars mina kompisar. Haha, idag på bildlektionen hade vi radion på högsta volym och alla satt och sjöng med för full hals till "don´t stop believin". Sedan kom vår lärare och sa att vi skulle stänga av. Då blev vi ledsna. Fast nu är jag glad igen för ikväll är det idol! Herrå!   /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0