UNDER YOUR THUMB I CAN'T BREATHE

2011-11-14 @ 18:57:19
Vardag
En ledsen Sara påväg hem efter att inte ha sett Rihanna
När jag hade tråkigt på matten och plockade fram kameran
Jag och Sara på bussen påväg hem från gitarren
Mina finfina äppelmuffins jag bakade för någon timme sedan
När Pontus snodde kameran
En globen utan Rihanna
Det har varit en riktigt skön slapparhelg med familjen. Det var ju ett tag sedan sist. Jag tror senast jag sov hemma en helg var någon gång i september. Nu är det bara höstlägret nästa helg, sedan är det slut med orienteringen! Det är tråkigt men skönt också, nu har jag tid med andra saker. Jag har tid att sova! Ååh, jag ska sova i mängder. Men nu ska jag skriva på min novell som ska vara inlämnad imorn... Bye!  /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0