JAG GER DIG MIN MORGON

2011-10-23 @ 12:45:12
Vardag
Hej hej! Idag är det en ganska trött Klara som skriver. I fredags åkte jag till Finland med klubben och vi kom hem halv åtta imorse. Det har varit en galet kul men tröttsam helg. Vi gick på båten i fredags kväll, sov, gick upp typ kl. 6 och blev utskjussade med buss till ett fält mitt ute i ingenstans med massa andra svenska orienterare. Finnarna kom också så småning om. Där tävlade vi och vid fem på eftermiddagen gick bussen tillbaka till färjan. Redan då var typ åtta killar från vår klubb fulla och satt och sjöng/skrek massa snuskiga sånger. 50+ arna hängde också på lite... Lite senare, när vi åt buffé på båten var det ännu värre. De blev som 12-åringar hela bunten, fast de är runt 20 egentligen, och skrattade åt allting. Vi fick inte lite konstiga blickar av de som satt runtom men när de också hade fått i sig några vinglas blev det lite mer avslappnad stämning. Eftersom jag, Jeanette och Anna var de enda under 18 (med ett undantag, men han var lika full ändå) så drev vi runt med några andra nyktra i vår ålder och blev rika på spelautomater. Vid halv två gick vi och la oss . Idag har jag bara slappat, läst Elle och ätit plättar ute i morgonsolen. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0