TRY AND FAIL BUT DON'T FAIL TO TRY

2011-10-10 @ 21:43:12
Övrigt

Sho, Sara som skriver. Har suttit och trixat o fixat med photoshop. Så himla surt att jag bara har Adobe Photoshop Elements 2.0 så jag har inte de flesta effekter som alla andra har :( t.e.x när jag ska kolla hur man gör en skugga så måste man ha 3.0 eller högre för att kunna göra den effekten. AHHH, dumma. Men ska typ få Photoshop 10.0(!!) av mammas jobbarkompis man(flummigt...) men han har lovat de i ett halvår och fortfarande ingenting?! BLAH, ska fixa mig inför min skönhetssömn nu så jag inte försover mig. Som jag gjorde idag hihi!


en ytterst charmig bild på mig & Klara.


Kommentarer
Postat av: K

När va det där? :P

2011-10-14 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0