VÄLKOMMEN IN

2011-10-09 @ 18:36:14
Övrigt

Okej, har faktist ingen aning vad jag ska skriva men... hej! Jag heter Sara och det är jag och min kära vän Klara som styr den här bloggen. Ska börja med att berätta lite om mig, beskrivs ofta lite sådär galen och väldigt högljudd. Hmmmmm, jag är även väldigt musikintresserad och går faktist i musikklass med Klara och massor av våra andra vänner! Just nu sparar jag till min systemkamera som jag ska köpa snart(eller om typ ett halvår..), men använder faktist en vanlig liten kamera just nu som heter Canon Digital IXUS 95 och den har jag använt i ca två år nu(och den är rosa!!). Ja det var lite av min presentation, skriver säkert mer någon annan gång, Klara ska även presentera sig men det får bli en annan gång...


(lilla jag till vänster och klara till höger...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0