OM DU RÖR, DU DÖR

2012-04-08 @ 23:34:31
Vardag



visste ni att mitt motto är rubriken, tror alla mina vänner vet om det ♥
skriver det nästan varje gång på min påse på hemkunskapen.
ska fortsätta med mitt step up maraton idag(tittade på 1:an igår) och tjocka mig med dessa delikatesser.
kommer troligen bli attackerad eller så kommer mitt godis bli bortrövat av adam och hans kompis erik.
jaja, ska snart berätta om min dag;

vaknade tolv och åt frukost.
sedan kom min moster, hennes man och min gudmor.
vi åkte till kyrkogården för att fixa mormor&morfars grav.
åt suuuper god middag är hemma och hade ägg/godisjakt.
gick ut och åkte longboard i en timme som bestod av snubblande och panikskrik från en viss Sara.
tävlade med gudmor på hennes iphone som hade en rolig ordleksapp typ.
tittade på när bror spelade amnesia(ett skräckspel) och kissade nästan på mig.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0