PÅSKLOV

2012-04-15 @ 22:29:39
Vardag
Här kommer några bilder som sammanfattar mitt lov:
Orientering! Det var stafett och mitt lag vann, i pris fick vi ljuslila termosar :D
En kväll spelade jag alfapet med bror min.
Jag började somliga dagar med frukost och kemiplugg.
Jag var i Stockholm med Kim och Sofia. Vi visste inte vad vi skulle göra så vi hoppade på en buss och gick av på en random hållplats på Östermalm som hette Ambassaderna, det lät spännande.
Där kollde vi in de här maffiga husen. Det kändes lite skumt där med alla höga staket, övervakningskameror och vakter, vi kom att tänka på morden i Midsomer...?
Här har vi en GLAD Sofia!
Imorse låg jag i sängen och läste nya Elle.
Sedan vandrade jag ner i källarn där jag fastnade framför symaskinen. Några timmar senare kom jag upp med den här. En liten sneak peak...
Ha det gött!
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0