KLASSÅTERTRÄFF

2012-08-26 @ 19:45:07
Vardag
För ett tag sedan hade jag klassåterträff i min trädgård. Det var ungefär 15 personer där och vi hade jättemysigt. Satt ute tills det blev mörkt och pratade om minnen och framtiden. Nu har jag börjat i en ny klass och det jag har gått och oroat mig för hela sommaren har äntligen kommit. Jag behöver inte längre undra hur mina kommande tre år kommer se ut för nu vet jag tillräckligt. Min klass är ett gäng sköna musiker och skolan är helt underbar. Alla verkar så glada och positiva och egna, ingen är den andre lik. Det kan va lite jobbigt i början när man inte har några kompisar men nu kan jag iallafall vara lugn. Jag kommer inte gå i en tråkklass på en tråkskola och bara sakna min gamla klass och allt som var så underbart då. Ibland kan jag till och med tycka att klasserna är lite lika. Nu blir det ännu mer satsning på musiken och jag längtar faktiskt till skolan imorgon, saker och ting börjar falla på sin plats igen efter ett långt, förvirrande sommarlov.   
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0