KRINGELFESTIVALEN

2012-08-27 @ 17:03:09
Vardag
 
Tyvärr nog hade jag bara med lill kamera så bilder blev hel kassa om jag får säga det själv. Suck.
Hade iallafall jäkligt roligt både fredagen och lördagen! Träffade massa personer från gamla klassen och t.o.m vår gamla roliga engelska lärare, hah! Ska berätta en liten rolig händelse som hände i lördags. Jag, Klara, Elin och Pontus gick till donken för att köpa lite dricka och pommes. Så plötsligt ser jag Klara springa bort två sekunder och kommer sedan med en haklapp som hon sätter på mig, tyckte den var väldigt charmig. Sedan vandrade vi runt lite efter platser(hahha fick så roliga blickar av alla!!) men oturligt nog så var stället fullt så vi gick ut och satte oss på parkering och var rebelliska. Tufft.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0