MAKE MISTAKE. LEARN. REPEAT.

2012-08-08 @ 23:16:48
Vardag

december, 2011 - innan klippningen

december, 2011 - nyklippt
 
Saknar lite mitt gamla roliga hår. Att kunna sitta och titta på youtube och försöka på nya håruppsättningar, flätstilar, ja att bara kunna sitta och exprimentera med håret. Ångrar inte att jag klippte håret även om det var lite impulsaktigt. Klippte håret trots allt för att testa något nytt och för att få bort allt det slitna så jag kan spara ut mitt hår igen(I make no sense?). Det som är annorlunda den här gången är att jag ska försöka att undvika plattänger, locktänger och hårtork så mycket som möjligt. I för sig har jag inte använt hårtork på snart ett år. Mitt mål är ju att ha ännu längre hår när jag går ut gymnasiet än vad jag hade innan jag klippte page.
Får väl se om jag lyckas... bara tre år kvar!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0