OCH VI SPRANG NER UTAN EN TANKE OM KONSEKVENSERNA SOM SKULLE BUBBLA UPP EFTER

2012-08-07 @ 00:45:10
Vardag

Hej, idag har jag grillat för första gången i sommar. Vi gick till ellbe handlade engångsgrill, korv, bröd och läsk och sedan vandrade runt lite grann tills vi hittade ett mysigt ställe.
Mina vänner och jag har även badat, med kläder på, i regnet. Det var roligt, konstigt, kallt, flummigt och jag har aldrig känt mig så spontan förut.
Att stå där och brottas i vattnet med kläder fastklistrade mot kroppen i ett hällande regn är verkligen en härlig känsla.
Sedan gick jag hem till Maja och lånade mjukisbyxor för att sedan bli hämtad av pappa för att slippa utskämmningen att gå in på bussen med munkis och mjukis med hatt(ingen vacker syn).

Och nu sitter jag här med en tom skål (som innehöll: filmedflingorplusjordgubbar) och är ledsen för att det har slutat regnat. Livet är allt konstigt.
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0