RUBRIK

2012-08-13 @ 01:35:52
Vardag
Älskar nätter när jag sitter vid fönstret med min dator och skriver medan jag lyssnar på lugn musik.
 
Är super glad att få vara ledig nu i två dagar innan jobbet och skolan, speciellt nu efter jag har haft en händelsefull helg. Ska berätta lite kort;
 
I fredags hade jag och Linnea filmkväll, vi åt oss tjocka och tittade på en skräckfilm som inte var läskig, bara lite.
 
I lördags åkte jag på en etiopisk bröllopsfest. Det super mycket folk och vi var packade i en trång lokal, men det var ändå så mysigt och roligt att se folk man kände jag som jag inte har träffat på flera år. Vi åt etiopisk mat, dansade etiopisk dans och hade riktigt roligt. Även om mer än hälften av tiden spenderades med att sitta still och vänta och vänta.
 
Idag(igår blir det ju nu!) fick Klara och jag en lite fanclub som hälsade på under jobbet. Lite av Klaras släkt plus min mamma för att lyssna när vi sjöng. De applåderade och mamma filmade med systemkameran vilket var lite pinsammt och flummigt. 
 
Sedan har jag hängt med Elin. Vi spelade skräckspel(slender) vilket var usch fy och obehagligt. Försökte att klättra i träd i hopp om att få några körsbär men till dessvärre slutade med att jag ramlade ner skrattandes och smutsade ner mina tights. Vi har även tittat på film och smulat ner min säng med kakor och choklad och jag spillde läsk på mitt lakan som den klant jag är.
 
Tycker om när dagarna är såhär konstiga och roliga.
P.S ska skriva ett inlägg nån gång i framtiden med roliga/konstiga/random saker som hände under detta sommarjobb.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0