SÖNDAG

2012-08-26 @ 18:28:22
Vardag
Det här bilder från Saras och mitt sommarjobb. Den första är tagen i vårt lilla lusthus där vi satt och spelade varje dag. Sedan kommer bilder från vårt favvoställe som vi hängde på på rasterna. 
 
Idag var jag och Sofia på JAM dansstudios öppet hus och testade olika danser. HAHA jag kan INTE dansa. När vi kommer till koregrafi-delen är jag bara för trög. Alla verkar fatta utom jag och så står jag där i mitten och flänger med armar och ben hit och dit. Modern dans var helt annorlunda. Det var faktiskt kul, fin musik och mer känsla. Fokusen var mer på hur man skulle göra rörelserna och det gick lite långsammare. Vi dansade till "Breathe me" av Sia (http://www.youtube.com/watch?v=hSH7fblcGWM) <3
/Klara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0