SNÖKAOSDAGEN

2012-12-05 @ 21:37:25
Vardag
 
Kaoz, kaoz! Idag var det snöstorm. Jag kom en halvtimme försent till skolan för att tvärbanan stod stilla men ändå kom vi bland de första till skolan. Hela dagen gick alla och undrade hur de skulle komma hem eftersom nästan alla bussar var inställda och tvärbanan inte gick. Jag gick till ica och laddade upp med nödproviant innan jag började mitt äventyr mot Södertälje. Det blev inget äventyr. Allting var precis som vanligt. Tvärbanan gled in precis när jag kom till hållplatsen och tåget stod på stationen när jag kom till Årstaberg. Nu ligger min nödproviant orörd i kylen. En kvinna på tåget sa att hon hade suttit där från kl 13 och då var klockan typ halv 6. Jag antar att jag hade väldigt tur. 
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0