THIS IS WHAT MAKES US GIRLS

2012-12-01 @ 19:55:07
Vardag
 
Bilder från förra helgen när jag, majsan, elin, kim och klara hade myskväll hemma hos klara. Vi åt taco på golvet, kastade tomater på varandra, låg i soffan och körde sanning & konsekvens, allt sånt där mysigt. En standard för poffgänget. Men det är bara så skönt att bara träffas, äta, prata och skratta tillsammans med fina vänner. Känns nästan som vi träffas mer nu utanför skolan än vi gjorde i högstadiet, eller kanske att det betyder mer? Haha, sitter och leker poet när jag trött och inte kan koncentrera mig på vad jag skriver. Imorgon ska jag iaf träffa några gamla goa vänner igen, det behövs efter mitt maraton med the sims 2. 
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0