WAIT UNTIL THE SNOW COVERS ME UP

2012-12-05 @ 22:08:09
Vardag
 
Fick ett gott skratt när jag såg min fina dubbelhaka på klaras bild, bjuder på den!!
Ja som klara sa har det varit snökaos idag och det var faktist inte så illa som jag trodde det skulle bli (förutom allt det jädrans väntande). Det var rättså mysigt att pulsa i snö upp till knäna och stå och värma sig inne på coop, tråkigt nog köpte vi inget så vi stod där med hungra magar och trötta kroppar tills tåget kom och tog oss hem. Imorgon slutar vi lite tidigare så jag ska möta upp pompis och vi ska fika som de unga vuxna vi är.
Åh herregud nu håller ögonlocken på att ramla ner så jag ska mysa ner mig i sängen. Godnatt folket!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0