EN ROLIG EFTERMIDDAGS KVÄLL

2012-02-01 @ 22:36:09
Vardag








Halojs! Ska berätta lite om min eftermiddag...
Hade ingen idrott så jag och Gorana åkte hem till mig. Vi stekte bacon för äta lite, hahah råkade bli lite mycket rök i köket. Luktar fortfarande bacon i mitt rum...
Sedan var jag super duktig och printade ut värsta kartan och vägbeskrivning för vårt lilla äventyr.
Innan vi gick ner till tågstationen tjockade vi på oss med chokladmousse(nam nam nam).
Mötte upp Sofia och Maja sedan för att vi skulle åka o titta på öppet hus!
Kvällen blev lyckad och det blev massa skratt, frysna tår och vi skämde ut oss rejält bl.a.
Kom hem runt halv tio typ.

Det var typ det, ska inte komplicera er med vårat galna lilla äventyr. Ska äta middag, packa väskan, borsta tänderna o.s.v...

Ska även ha gitarr imorgon och åka på öppet hus igen, oorkar inteeeee.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0