STORY OF MY LIFE

2012-02-05 @ 18:03:42
Vardag
Hej! För er som inte känner mig så bra kommer här en lite mer detaljerad beskrivning av mig (Klara), mitt liv och några av mina älskade vänner.
Jag bor i Södertälje med min mor, far, storebror och tvillingbror. Jag går i musikklass, älskar musik och ska söka till musikgymnasium. Ska ha Kulturama som förstaval men det är skiiitsvårt att komma in på sång där så vi får se... Annars gillar jag att sticka, sy, fota och baka. Jag gillar inte att inte göra någonting. Orienterar gör jag också. I somras var jag på ett fyra veckor långt konfa/orienteringsläger där jag lärde känna massa goa orienterare från hela Sverige som jag träffar på stora tävlingar lite då och då. Orientering innabär alltså många roliga resor. Under det varma halvåret spenderar jag många helger på tävlingar, resor och läger. Några av mina klubbkompisar kommer här: 
Anna                                          Jeanette                                          Sofia
Anna och Jeanette är snabba som blixten och ska börja på orienteringsgymnasium med min tvillingbror Jocke. Jag och Sofia är de riktiga kämparna som inte riktigt har haft vårt genombrott än. Vänta ni bara Anna och Jean-1!
Sofia går även i min klass så hon är den enda som liksom är med i båda mina "världar". Dock dansar hon lite för mycket för tillfället så det hör till ovanligheten att hon tar sig ut och tränar med oss andra.
Nejmen hoppsan Kerstin, vad är detta? Jo, det här är en väldigt, väldigt fin klass som jag kommer sakna som in i baljan varje minut f.o.m. den 12 juni. Vi är väldigt bra på att sjunga...
Här är vi tsm med 8:orna på julkkonserten i Berwaldhallen.
Nu ska jag presentera några av mina klasskompisar lite närmare, Sara får ta resten :)
Det här är Faya! Hon och jag brukar sitta på franskan och ha heta diskussioner om allt mellan himmel och jord. Det kan sluta med att vi är skitarga på varandra i fem minuter men sedan glömmer vi det och är glada! Hon är väldigt fin och har skön humor också. Faya, jag och Kim brukar sjunga tillsammans titt som tätt. Vi gör covers och sjunger trestämt. Än har vi inget namn men vi är jätteöppna för förslag! Nu tar vi Kim: 
Kim är en person fylld av åsikter om olika saker. Jag har valt att kalla henne feminist. Något vi inte är helt överens om. Hon är väldigt självsäker och älskar att åka skidor och utföra alla andra utomhussporter.
Det här är Pontus. Han är en lustig liten filur så därför tycker jag att den här bilden beskriver honom väldigt bra. Vi ska åka till Sälen tillsammans på torsdag och då förväntar jag mig väldigt mycket skratt. Hihi.
Nu ska vi se om det finns något mer att berätta... Jag spelar gitarr och piano och tar lite trumlektioner med min bror. Jag har bott i samma hus med samma personer i hela mitt liv. Sounds intresting. Fåga om ni vill veta något mer!
Mvh Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0