IN THE SPOTLIGHT

2012-01-26 @ 21:27:14
Vardag
-Faya, Kim och Sara
Har haft fullt upp på sistone. Igår var jag först hemma hos kompisar och sedan åkte vi upp till Södra Latin, gymnasium med estetlinje. Det var jättejättefint! Gammal men välskött skola med massa coolt stockholmsfolk. Den ligger mitt på Södermalm också vilket kan va lite najs.. Men jag vill inte gå där pga bl.a att det mest är jazz och klassiskt och att jag nog inte passar in på en skola där allt är perfekt. Jag aktar mig för det :P
Idag var jag, faya och Kim inbjudna att sjunga på Hovsjöskolans invigning. Det var skitkul! Massa, massa folk som titta och så stod vi där och sjöng liksom :D Tack Faya och Kim, ni är bäst!
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0