FILMER

2012-07-11 @ 18:43:04
Övrigt
 
Min nummer etta och kommer alltid vara. Tänker inte berätta något om storyn(är för lat). Men rekommenderar verkligen den här. Filmen har både drama, lite romantik och humor. Älskar verkligen den här typen av film som gör en rörd och får en att tänka efter. Även fast jag blir rörd av varenda lilla små sak, jag kan liksom inte titta på Extreme Home Makeover utan att bli tårögd.
 
 
En riktigt skrattfilm. Har sett den några gånger och jag älskar den fortfarande. Har inte så mycket att säga om filmen bara... se den!
 
 
Åh, den är bara så bra. Köpte boken efter jag hade sett den(som var ännu bättre en filmen!). Det kan kännas som det blir lite stressat ibland och jag har aldrig haft sorgliga slut som favorit men den här var bra tyckte jag om iaf!
 
 
En till skrattfilm. Tycker verkligen om sånna här bra romantik/komedi filmer för när den är slut sitter man alltid och ler sådär fånigt.
 
Förlåt för jag inte skriver så mycket om storyn eller så men har hjärnslapp för tillfälligt... Tycker att ni annars kan se trailerna om ni är intresserade av filmerna! Yes, har lite mer filmer jag kan ge som förslag. Kommer fler nästa vecka!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0