I'M BACK

2012-07-01 @ 03:29:56
Vardag
Åh vad jag har saknat Sverige och mina fina mjuka säng. Har som sagt spenderat två veckor i Etiopien med familjen plus pappas släkt där nere. Tyvärr nog så var det regn period så vädret har ju inte alltid varit på topp.

Olyckligt nog kunde vi inte fotta allt för det skulle bara se fel ut och det skulle finnas än risk att förlora kameran.
Jag lovar att jag ska lägga upp bilder inom snarast. Bara inte just nu, har haft ett konstigt dygn.
 
Vi åkte klockan halv två(alltså på morgonen) på lördagen från Addis och åkte i ca 5 tim. Jag och Adam blev lite övertrötta när vi satt och lyssna på musik så vi började hoppa/dansa i våra stolar o små fnittrade klockan tre på morgonen. När vi äntligen var framme i Istanbul väntade vi i 2 tim innan vi tog flyget mot Sverige vilket tog 3 ½ tim.
Och från att jag hade kommit hem och duschat har jag endast suttit vid datorn +ätit middag(pizza!)
Blev ett långt inlägg men ska bättra på mig med inlägg+bilder nu när jag är tillbaka!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0