OCH DET VAR DAGAR VI DANSADE AV GLÄDJE

2012-07-19 @ 21:29:36
Vardag
 
Fick dessa två böcker idag från mor min. Hade kikat ut dessa skönheter förut och mamma var redan skyldig mig en anteckningsbok så jag drog med henne ner till stan. Den övre är en almenacka som gäller till december 2013(?) och den andra är en vanlig anteckningsbok som jag ska senare använda för att skriva listor(jag älskar att skriva listor) och kmr använda den som dagbok när jag har lyckats fylla ut min nuvarande.
 
Är förresten avis på alla som ska på way out west. Liksom Florence(ASDFGHJLÖÄ), Bon Iver, First Aid Kit, Ben Howard(åh <3) och The Royal Concept? Vill bara gråta. Jag vill såååå gärna se Florence + The Machine! 
Nästa år, då jävlar ska det bli nån jädrans festival!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0