ORKAR INTE

2012-07-03 @ 21:03:03
Vardag
Har suttit och trixat och fixat med bloggen hela dagen. Klara råkade göra nåt så bloggen blev konstig, jag är inte sur Klara! Så jag valde ett tema och började fixa och trixa, tyckte att det var rätt så kul! Det är bara nu när jag ska få in den dumma headern så vill den inte synas?? Har fixat så höjden är samma som bilden och allt annat strunt.
Åhh, tog en paus och tittade på The Ugly Truth och satt o knaprade på min hemmagjorda pizza.
Var bara helt tvungen att äta upp hela(varför?) så nu sitter jag här, irriterad, mätt så att magen nästan spricker och har ett stort begär av att shoppa just nu. Orkar inte.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0