SALTA STRÄNDER, VARM HUSVAGN OCH GASSANDE SOL

2012-07-28 @ 22:49:44
Vardag
Tjaa! Nu är jag tillbaka igen efter två veckors familjesemester med orientering, Danmark och orientering. Jag hade inte så höga förväntningar på Danmark men det var verkligen superfint och jag har fotat en massa. Ibland kan det vara bra att inte längta så mycket för det blir sällan som man har tänkt sig. Jag har i princip inga foton från orienteringsveckan i Halmstad men jag kan säga så mycket som att det var soligt, svettigt, jobbigt men rooooligt. Orienteringen gick inte bra, blev diskad för att det var något fel på stämplingsenheten. Sista kvällen efter att man har tävlat i fem dagar kommer avslutningsfesten. Vi drog runt ett gäng på campingen där det bor typ 15 000 orienterare, men hamnade till slut sittandes på en väg i skogen. Efter att ha hittat en olåst cykel i busken cyklade två personer till mcdonalds för att köpa cheeseburgare och äppeljuice till alla. När de var borta kom ägaren till cykeln... Vi gick fram och förklara läget och sedan stog vi där och väntade i ganska pinsam tystnad tills cykeln kom tillbaka och vi gav tjejen en cheeseburgare som ursäkt. Sedan satt vi på asfalten och åt kl 00.30 typ. Mys. Jag cyklade hem till min husvagn när himlen började ljusna och mina ögonlock höll på att falla igen.
/Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0