MIDSOMMARAFTON

2012-06-25 @ 23:59:11
 Jag har haft en mysig midsommar med familj och släkt i sommarstugan och jag har något coolt att berätta. Jag brukar aldrig va speciellt bra på tävlingar och sånt, mina brorsor och föräldrar slår mig alltid i sporter och frågesporter så jag måste erkänna att jag oftast är lite utav en looser i familjen. MEN, den här helgen hände något. Varje midsommarkväll är det pilkastningstävling på ön i samband med dansen på dansbanan. Jag kom som nykomling i damklassen och vann hela skiten, yeeah! I släkten har vi också¨den prestigefyllda, årliga 5-kampen. Gissa vem som vann den? Jomen det var ju jag! Vi körde också ett antal matcher i kortspelen "Plump" och "Asken" vilka jag vann många av. För att ta vara på den extrema turen jag haft under helgen köpte jag fyra trisslotter när vi kom tillbaka till stan. Jag vann fyra nya som jag vann åtta nya på och sen tog det stopp. Det var kul så länge det varade. Goodbye vinster, hoppas vi ses igen!
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0