THE AZURE BLUE SKY REMINDS ME OF YOUR EYES

2012-06-03 @ 23:02:40
Vardag
(ej egen bild)

Har legat i sängen ett tag nu och bara, halvsovit framför datorn. Kan inte säga att min helg har varit social...
Adam hade även en kompis här och jag kom in imorse och störde lite. Har annars tränat förfullt på låtarna till musikcafét. Satt i vid pianot igår till nio och övade och övade. Trodde mina fingrar skulle gå av. Jaja, imorgonen är det sångavslutning. Taggad? Nepp. Känner inte ens mig säker på låtarna... fy.
Har inte sagt den än men veckan efter den här åker jag till Etiopien! Ska spendera lite tid med pappas släkt för första gången i mitt liv. Lite pirrigt men jag ser fram emot det!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0