WE DON'T HAVE TO SAY GOODBYE

2012-06-13 @ 16:01:47
Vardag


Hejs. Ville bara berätta att sommarlovet är här nu och de enda jag har gjort sedan avslutningen är att jag har suttit själv. framför datorn. och proppat i mig mat. Bra start va?

Annars klagar jag på min bror hur osocial han är och försöker få han att vara social med mig istället. Kan bara säga att det funkar inte så bra...

Såg en film i förrigår(tror jag de va? har ingen koll på dagarna nu för tiden..), slutade med att jag satt och grät som en bebis. Åh jag har så lätt att bli rörd av varenda lilla sak när jag tittar på filmer eller läser böcker...
/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter filmen?

Skulle du inte kunna tipsa om bra filmer? :)

2012-06-14 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0