YOU RAISE ME UP TO MORE THAN I CAN BE

2012-06-16 @ 21:55:26
Vardag

Igår var hela klassen (nästan) hemma hos våra musiklärare och grillade och myste. Jag, Faya och Pontus kom först och började blanda saft och lägga upp kakor. När resten av folket kom fikade vi och barnslade oss (som vanligt) i deras trädgård. Senare blev det grillning och efter det höll vår mentor Staffan tal och sjöng en sång till oss. Det känns verkligen som att vi är en stor familj, men igår var antagligen sista gången vi träffades så många tillsammans på länge. Får hoppas på att alla är taggade på en återträff om ett tag. Resten av kvällen spelade vi piano, åt glass, sjöng kör, hoppade studsmatta och i slutet, när det bara var några kvar, satt vi i köket och pratade om sommaren. Vi skuttade glada därifrån framåt halv elva. Idag har jag bara tänkt på hur underbart allting har varit och hur mycket jag kommer sakna allt och alla. Nu lämnar jag det trygga. Framtiden känns spännande men också lite läskig...
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0