KÄNNER MIG SÅHÄR JUST NU

2012-03-05 @ 19:07:49
Vardag


Ska förklara situationen för er alla.
Det är såhär att varje år anordnar vår skolan en liten bal i våran matsal för alla niorna(vi har fem nior på vår skola).
Vi ska dansa, äta middag och ha kul med våra kära klasskamrater.
Har inga speciella höga förväntningar, kommer troligen bara bli pinsamt och stelt.
Men, såklart måste alla vara fin klädda och såklart kommer de flesta ha fina klänningar och klackskor.

Saken är den. Jag är verkligen verkligen dålig på att gå i klackskor plus är jag väldigt kräsen med kläder.
Och jag hittar ingenting?!
Hittade några fina korta klänningar men de känns lite för vardagliga. ÅÅh.
Varför kan de inte bara anordna en bal där alla kommer i pyjamas och alla står och skratta åt varandra hur fula alla är och sedan har man världens kuddkrig...

Hahah låter lite galet, men kul skulle de va! Ska återgå till mitt eviga letande...
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0