LITE GOTT OCH BLANDAT FRÅN LOVET

2012-03-03 @ 01:08:50
Vardag

har nördat ds hela veckan och suttit i sängen och myst.


fick en liten krya på gåva från mammi


rensade lite tidningar och städade i rummet


var uppe på ett berg o fikade/fryste med maja och elin. var även helt paranoid, så fort vi hörde ett ljud fick jag panik och började skrika hahaha.


spelade amnesia med elin, mitt i natten. höll på att kissa på mig men som tur (& tråkigt) nog så kom inga monster..?


elin sov över och vi flammsade och brottades och jag vet inte vad.


åt taco med familjen(2 gånger!) ...varför har jag bara bilder på mat??

resten av lovet spenderade jag framför datorn och liiite med mänskligt sällskap.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0