SHOPAHOLIC

2012-03-17 @ 22:15:52
Vardag

failat försök att se lite coolt ut.

 

ååh har värsta shopping begäret just nu. har suttit och tittat lite på lite kläder till sommaren(har hittat min balklänning!!).
blir förtvivlad att jag aldrig har pengar utan att jag gör slut på allting på knappt en vecka.
dock har jag otroligt nog lite pengar kvar från förra månaden så jag ska nog åka in till stockholm så snabbt jag kan och handla lite.
sparar just nu till en longboard till sommaren(fast jag inte får köpa en för mamma) och det kostar ju runt tusen riksdaler? så ska försöka lägga undan runt tvåhundra varje månad.
hhaha, undrar hur länge det kommer hålla...
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0