SO BUSY

2012-03-08 @ 19:10:24
Vardag

från sporlovet

Tjenahejhopp.
Har inte hunnit att blogga alls senaste dagarna.
I tisdags så funkade inte internet här hemma och igår var jag hela dagen med sofia och sedan hade jag dans(som slutar halv tio).

Har fått reda på massor av inkommande prov, uppsatser och nationela proven som är nästa vecka.
På vår skola är det fysik vi ska ha i NO, problemet är bara att nästan ingen i vår klass kan särskilt mycket om fysik..
Vi har bytt NO lärare varje år så vi har inte haft så mycket fysik konstigt nog.
Har inga stora förhoppningar om mina resultat men jag pluggar åtminstone!
Så det kan bli lite brist här på bloggen under dessa kommande veckorna. Just so you know!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0