REFRESH MY BROKEN MIND

2012-03-21 @ 21:09:11
Vardag

Den här välbekanta tjejen var hemma hos mig idag. Vi repade låtar inför sommarjobbet. Idag har jag hunnit med en del andra saker också: På morgonen åkte jag till Kulturama och hade intagningsprov. Jag har ingen aning om de tyckte jag var bra eller inte, de sa inte mycket om det så nu är det bara att vänta på poängen... Eftersom det ligger i Hammarby Sjöstad gick jag runt där ett tag och satt i solen, vid vattnet och lyssnade på musik. När jag skulle åka hem gick det inga tåg så jag fick leta reda på ersättningsbuss som jag hittade i Liljeholmen. När jag väl var hemma åt jag lunch och tog sedan cykeln till skolan där jag möttes av en glad klass som satt ute i solen. Home sweet home tänkte jag då. Nu är jag trött och ska sova, godnatt!
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0