FY VAD KÖKSBORD ÄR DYRA OCH JAG VILL GÅ UT PÅ PROMENAD

2012-05-20 @ 18:44:14
Vardag
Är sur och grinning. Hatar hemkunskapsläxor. Vi fick läxan att hitta en bostad och räkna ut vad kostar med möbler och blabla. Så därför sitter jag just nu och grubblar mig över vilket köksbord som är finast och billigast.
Borde kanske inte tänka så mycket på utseendet, det är ju trots allt bara en läxa och påhitt men men.
Tyvärr så är jag Sara och kan inte tänka lite "det är ju bara en läxa".
Kan inte heller koncentrera mig och så får jag dåligt samvete för jag inte pluggar SO. Vad är det för fel på mig?!
åh vill bara sätta mig i ett hörn och gråta p.g.a min envishet och alla dessa förbannade läxor(som jag alltid gör i sista sekund). Kan inte skolan ta slut snart?
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0