HOPPSAN, DET BLEV VISST EN NIKON

2012-05-01 @ 20:20:50
Vardag
Hejsan! Som Sara redan har förklarat är jag underbar, bäst, fantastisk... Nejmen, jag fyllde år igår och då fick jag CASH! Så idag släpade jag mig till elgiganten efter ett alltför jobbigt orienteringslopp och köpte mig den här finfina kameran. Wohoooo! :D Jag hade tänkt köpa en Canon EOS 1100 D men den var slut och så fanns den här i ett paketpris med väska och minneskort så det bliev billigare än en Canon. Det är alltså Nikons motsvarighet till EOS 1100 D, de är i princip likadana men den här heter Nikon D 3100. Efter en stunds grubblande slog jag till och jag är inte besviken ska jag säga er, gott folk! Nu ska här fotas!
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0