AJ AJ AJ

2012-11-05 @ 21:04:05
Kläder/Outfit
gamla bilder

Idag började skolan efter lovet och min klass startade med 1,5 timmes massage på idrotten. Chill. Det var kul att träffa alla och vi fick tillbaka samhälleprovet som det tydligen hade gått bra på för mig.
 
När jag kom hem på kvällen gick jag in i mitt rum som vanligt men kombinationen av mina glitterstrumpor och hårspray på golvet gjorde så att jag gled och i chock flög bakåt och landade på rumpan. HAHA! Det skulle jag ha filmat. Sedan låg jag där och jämrade mig ett tag innan jag slutade tycka synd om mig själv och la mig i soffan och somnade framför "fråga doktorn". Nu har jag inte ens ett blåmärke fast det kändes som att hela jag gick sönder. No evidence liksom.  
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0