JAG FÖRSÖKTE IALLAFALL

2012-11-11 @ 01:39:00
Kläder/Outfit
Tjaa, jag har köpt ett stativ nu så tänkte försöka börja att ta lite outfitbilder. Det är bara det att jag inte kan se seriös ut på bilder så jag var tvungen att ta med en bild som visar mitt riktiga jag också. Blusen, som är lila, hittade jag i källaren och kragen är från romwe.
 
Det har hänt en del sedan jag bloggade sist. Jag var ledig onsdag, torsdag och det var ju bra för då kunde jag ha valvaka med mig själv och mina nybakta bullar. GO OBAMA! Fattar inte hur Romney ändå kunde få så många röster med sina gamla värderingar som bara skulle ta landet tillbaka i tiden istället för framåt. Ett rikemansbarn utan erfarenheter av det mänskliga livet, till skillnad från Obama. 
 
I fredags var jag på bio med Maja och Sara och såg "Bitchkram". Den var verkligen jättebra på många sätt. Fin, rolig, spännande, tänkvärd... ni vet, allt sånt där bra. Efteråt satt vi på tåget och åt godis och hade det allmänt skojsigt vilket fortsatte när vi väntade på Majas buss. Idag var jag, Wilma, Stina och Ebba från min klass hemma hos Paul och överraskade honom på födelsedagen med tårta och stämsång. Där stannade jag fram till kvällen och herregud, nu borde jag verkligen sova. Ska nog övningsköra och träffa Sara imorgon!
/Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0