TUMBLR OCH YOUTUBE <3

2012-11-24 @ 14:15:43
Vardag
Nu var det väldans länge sedan någon av oss bloggade. Sorry sorry. Här är iallafall min tumblr som jag försöker lägga upp bilder på. Min idé från början var att jag bara skulle ha egna bilder men de tre bilderna uppe i högra hörnet har jag rebloggat för jag hinner inte med annars och det kanske blir lite tråkigt. 
 
Igår var Elin, Maja, Sara och Kim här och vi hade taccopicknik på golvet i källaren! Sara och Kim sov över och idag har jag slappat med dom och sedan med mina brorsor. De visade mig den här filmen:
 
och den här grymma killens filmer:
Okej, han är lite taskig men jag kan ändå inte låta bli att skratta. Folks chockade reaktioner är bara så kuuuuul!
Jag kontrade med den här fina filmen som Sara har gjort:
 
Fina fina fina fina minnen. Nu sitter jag här med mina mjuka gangsterkläder och borde skriva en träningsplanering som vi har i idrottsläxa men jag tror jag ska sjunga en liten sång först. På onsdag har vi vår första konseeeert :D
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0