CYKELDÄCKEN RULLAR ÖVER GULA LÖV

2012-10-10 @ 23:59:26
Vardag
Jag börjar tycka att hösten är mysig nu. Som att komma in i värmen och sätta sig med en kopp varm choklad efter att ha cyklat från tåget i duggregn när det redan börjat skymma. Nu sitter jag och lyssnar på Paul Simon och har fredagsmys för mig själv. Det känns så, som att det är fredag idag, för imorgon är jag ledig från skolan såsom alla torsdagar framöver. Igår var jag på gamla skolan och kollade på niornas musikcafé. Åh nostalgi. Men jag insåg ändå att min nya skola är väldigt bra den med och det är kul att komma til något nytt. Jag har gjort mina sju musikcafeer och nu har jag nya utmaningar som väntar.
/Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0