DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL

2012-10-21 @ 17:18:00
Mat
Helgfrukost: hemmagjord müsli och varm blåbärsoppa 
Jag vet att jag måste plugga historia för vi har prov på tisdag, men jag gör inte det. Jag ORKAR inte! Har iallafall varit duktig och pluggat på tre andra saker och städat den här helgen. Min en gång så mysiga, luriviga matta släpades ner i källarn med vrede. Den har blivit så grymt äcklig efter månader av hårborstning och skoprovningar så jag stod inte ut längre. Jag skulle nog få ihop till en hel dammig, bakterierik peruk om jag tog vara på allt hår som har gömt sig där bland fransarna. Om ni vill veta. Ska plugga historia nu....................................
/Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0