HÖSTDAG I STOCKHOLM

2012-10-25 @ 22:40:22
Vardag
Idag hade jag en lektion och det var sånguppvisning för singsong-gruppen. Vi fick höra vandras visor vi har övat på ett tag nu och jag sjöng "Jag saknar dig mindre och mindre" av Melissa Horn. Åh vad kul det var! Slutade iallafall vid tolv och tog tunnelbanan till Södermalm där jag gick en promenad ensam med musik i öronen och kameran runt halsen. Jag gick i ett lugnt kolonistugeområde och sedan en bra bit längs vattnet. När jag kom till Hornstull efter att ha mött ett gäng män med barnvagnar (varför ser man inte det oftare?) tog jag tunnelbanan till Mariatorget och kollade lite i secondhand-affärer, men mer om det någon annan gång. En mysig dag var det iallafall! 
P.S Jag blev klubbmästare i nattorientering på träningen också. Första snön kom när jag sprang där tätt efter pappa i mörkret. Jag vågar inte springa själv så jag fuskade och sprang med pappa, känner mig stolt över min vinst som enda person i damklassen. 
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0