LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOU'RE BUSY MAKING OTHER PLANS

2012-10-30 @ 23:59:46
Vardag
på bussen hem från Dalarna

Imorse vaknade jag upp hos Sara efter en flummig sleep over. Vi tjockade oss och pratade om massa konstiga grejer. Sedan åkte jag till frissan och klippte av mig en decimeter av håret, det känns bra än så länge...
 
Tidigare ikväll tittade jag på ett program om kvinnor som födde barn i fängelset (asså jag är besatt av gravidprogram!). Det kändes lite konstigt att se att de levde ett förvånansvärt normalt liv och var vanliga, trevliga människor som pratade om att de saknade sina barn för att sedan prata om varför de t.ex. knivhögg sin man. Jaaaaaa. Jag kollade på Williams lista också, han är för underbar.
 
Jag har börjat sakna att sitta vid symaskinen i källarn, lyssna på en gammal LP-skiva och trixa med att försöka få till ett fint plagg. Det är så mycket man vill hinna med att göra. 
/Klara
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0