AFTER THE STORM, I RUN AND RUN AS THE RAIN COME

2012-09-18 @ 20:44:00
Vardag

saknar
 
Sitter och lyssnar på Tracy Chapman medan jag skriver bildanalyser till tre målningar från nationela museet. Skulle ta ett fem minuters break efter första analysen men det slutade med att jag ringde massa samtal och tittade in bloggar så nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg. Hah. 
Har fullbokat hela veckan nu så får se om jag kommer få några mer läxor gjorde(troligen inte). 
Spenderade annars eftermiddagen med min nya polare Emma! Vi gick till donken två gånger och sprang dyblöta ner från torekällberget. Så under vårt sista besök på donken satt vi där med genomdränkta kläder och blött hår, förvånas alltid vad dålig tur jag har.
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0