SO DO NOT WORRY ABOUT TOMORROW, FOR TOMORROW WILL CARE FOR ITSELF

2012-09-03 @ 21:52:20
Vardag
 
Jahapp, då har skolan kommit igång på riktigt. Hade även första dansen idag, vilket var suuper kul! Längtar till nästa redan! Men Sofia ska åka iväg med sina naturare på skolan, så jag kommer bli lämnad helt ensam på dansen nästa vecka. Din lilla pruttunge! Har annars haft det bra, skaffat nya flummiga vänner och fått panikattacker på matematiklektionerna som vanligt. Nästa vecka blir det skolfoto, så jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Vill så gärna ha hatt, försökte ha det förra året men skolfotografen sa nej, den kärringen... Får väl se om det blir nått i år! Måste även köpa en ny för min nuvarande är helt bucklig och ful. H&M kvalité är ju så hiimla bra. 
/Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0