SORRY SORRY

2012-09-05 @ 21:44:12
Vardag

Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga den senaste veckan. Skolan tar nästan all min tid och energi. Jag kommer hem mellan fem och halv sju på kvällarna och då gör jag bara precis det jag känner för vilket brukar bli ungefär äta, sjunga, kolla på TV och sova. I helgen orienterade jag, träffade kompisar och umgicks med min bror som kom hem från sitt gymnasium i Eksjö. Jag såg lejonkungen för första gången och den var mycket bättre än jag trodde!  Den var inte så fjantig och ogenomtänkt som jag förväntade mig, den var bra gjord och t.o.m. pappas ögon blev lite blanka när Simbas pappa dog, haha. Imorn börjar jag kl ett och har bara sånglektion innan jag slutar och på fredag ska vi till Dramaten med klassen. Jag gillar att gå estet.  
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0